vrijdag 26 april 2019, Lübeck - Reisverslag uit Lübeck, Duitsland van Ria en Bob - WaarBenJij.nu vrijdag 26 april 2019, Lübeck - Reisverslag uit Lübeck, Duitsland van Ria en Bob - WaarBenJij.nu

vrijdag 26 april 2019, Lübeck

Blijf op de hoogte en volg Ria en Bob

26 April 2019 | Duitsland, Lübeck

Na een nacht met af en toe een bui en een onweersklap vonden we het risico te groot om op de fiets te stappen. Daarom gingen we met de auto naar Travemünde aan de Mecklenburgerbocht (Oostzee). Vanaf onze parkeerplaats liepen we langs de boulevard met kunst en draaibare banken. Hier was geen strand. Verderop zagen we wel strand, echter met lege strandstoelen. De temperatuur was ongeveer 18 graden, aanzienlijk lager dan de afgelopen dagen.
Na een heerlijke lunch zochten we de kleinere wegen op. Rijdend door mooie natuur passeerden we kleinere plaatsen als Ratekau. Terug op de camping en na navragen bij de receptie bleek er een groot "CitiPark" met megawinkels op slechts 2,5 kilometer afstand van de camping te zijn. Via een stoffig fietspaadje waren we er snel. Met enkele boodschappen uit de supermarkt waren we ook zo weer terug.
Omdat de kans bestaat dat het gaat regenen hebben we de vouwfietsen opgevouwen en in de auto gezet en de luifel opgeruimd.
Morgenochtend vertrekken we naar Rügen.