woensdag 24 en donderdag 25 april 2019, Lübeck - Reisverslag uit Lübeck, Duitsland van Ria en Bob - WaarBenJij.nu woensdag 24 en donderdag 25 april 2019, Lübeck - Reisverslag uit Lübeck, Duitsland van Ria en Bob - WaarBenJij.nu

woensdag 24 en donderdag 25 april 2019, Lübeck

Blijf op de hoogte en volg Ria en Bob

25 April 2019 | Duitsland, Lübeck

woensdag 24 april 2019, Westoverledingen, Lübeck
Vanmorgen vertrokken we om 09.30 uur uit Westoverledingen richting Lübeck. Na twee keer in een file langzaam rijden, een koffiepauze en een uitgebreide lunchpauze kwamen we om 14.30 uur aan op de camping in Lübeck-Schönböcken. De campingbeheerder gaf, met Oost-Duitse Gründlichkeit, duidelijk aan hoe we de caravan moesten neerzetten. We staan hier prima, de fietsjes staan paraat voor morgen en we hebben weer genoten van het nog steeds prachtige weer.

donderdag 25 april 2019, Lübeck
Een stralende dag na een bui(tje?) die (dat) Ria 's nachts gehoord had. Genoeg reden om de kleine vijf kilometer naar het oude stadsdeel van Lübeck op onze e-vouw-fietsjes af te leggen. Vanaf de stadspoort liepen we dit stadsdeel in. Alles ziet er even schitterend uit, ook de eeuwenoude gebouwen. Met de "Grosse Stadt- Kanal- und Hafenrundfahrt", een rondvaart van een uur, kregen we een goede indruk van het oude en het nieuwe(re) deel van de stad.
Na de rondvaart zijn we rond het water van de oude stad gefietst en vandaar weer terug naar de camping waar de teller op 18 kilometer stond. Bij terugkomst op de camping hebben we de luifel opgezet zodat de fietsen en de stoelen vannacht droog staan als er weer regen komt.

• 25 April 2019 - 18:13

Erich En Yvette:

Vijftig jaar samen
    een reis vol liefde en respect,
    eigenlijk vele reizen vol plezier en vreugde.
    Veel mooier dan elk
    zonovergoten strand, maar zeker met blik op het polderland,
    in elkaars hand voel je
    een koffer vol dankbaarheid,
    speciaal in herinnering voor deze gelegenheid.
    Geniet volop van jullie 50ste huwelijksverjaardag
    met op de camping de jubileumvlag.

Ria en Bob, met de hulp van Google heb ik dit rijmgedicht weten te schrijven met onze zeer warme gelukwensen voor jullie.
    Geniet extra van deze trip.
    Erich en Yvette

50-jaar getrouwd!

• 26 April 2019 - 04:59

Gerda:

Lieve Ria en Bob,

Zo te lezen bezoeken JULLIE weer interessante plekken met MOOI weer!
    Heerlijk ontspannen en genieten!!

Fijne vakantie en veel plezier!!
    Liefs
    Gerda

• 26 April 2019 - 07:26

Leny En Gerard:

Van harte gefeliciteerd met jullie 50 jaar huwelijksfeest. Nog een heerlijke vakantie toegewenst.

• 26 April 2019 - 18:12

Marijke:

Gefeliciteerd met jullie 50 jarige trouwdag!! En nog een mooie vakantie toegewenst!
    We zijn benieuwd naar jullie belevingen op Rügen, staat ook nog op ons wensenlijstje ;-)
    Groetjes van Cain & Marijke