zaterdag 4 mei 2019, Warschau - Reisverslag uit Warschau, Polen van Ria en Bob - WaarBenJij.nu zaterdag 4 mei 2019, Warschau - Reisverslag uit Warschau, Polen van Ria en Bob - WaarBenJij.nu

zaterdag 4 mei 2019, Warschau

Blijf op de hoogte en volg Ria en Bob

04 Mei 2019 | Polen, Warschau

De camping in Poznan is een echte doorgangscamping. Veel campers en caravans staan er maar één of hooguit twee nachten. Het personeel is (daardoor?) nogal ongeïnteresseerd, zowel bij aankomst als bij vertrek. Een minpuntje dus, geen reclame voor deze camping.
Om 09.45 vertrokken we richting Warschau, weer een tocht van ongeveer 300 kilometer. Onderweg zagen we een bord dat aangaf dat paard en wagen niet op deze weg mocht! We waren helaas te laat voor een foto. Wel konden we even verderop een tractor met aanhanger, kennelijk wel toegestaan, fotograferen.
Na een uitgebreide lunch en een rustige rit, deels over een tolweg, kwamen we om kwart voor drie op de camping bij Warschau aan.Er was niemand in de receptie omdat de campingbeheerder een feestje had in het restaurant. Nadat hij er was, was de ontvangst vriendelijk en konden we ons plekje inrichten.
Aan het eind van het veld staat een hele wand met drie blokken van 32 zonnepanelen die vandaag niet veel stroom zal leveren. Er is hier ruimte genoeg; er zijn vakantiehuisjes en er is een parkachtig deel met een vijver. In het park staat o.a. fraaie houtsnijkunst. Aan de vijver staat een mooi huis met houten dakleien, we gaan er vanuit dat het het huis van de campingeigenaar is.