donderdag 2 mei 2019, Poznan - Reisverslag uit Poznań, Polen van Ria en Bob - WaarBenJij.nu donderdag 2 mei 2019, Poznan - Reisverslag uit Poznań, Polen van Ria en Bob - WaarBenJij.nu

donderdag 2 mei 2019, Poznan

Blijf op de hoogte en volg Ria en Bob

02 Mei 2019 | Polen, Poznań

Normaal gesproken kijken we 's avonds het nieuws en soms wat sport. Onze automatische satelliet zoeker raakte gisterenavond echter op hol. Vanmorgen hebben we daarom voor ons vertrek Arob Antennebouw gebeld; zij hadden dit in 2016 geïnstalleerd. Zij werden gisteren ook verrast door het feit dat Canal Digitaal per 1 mei een software wijziging heeft doorgevoerd. Terwijl wij van Joachimsthal (Duitsland) naar Poznan (Polen) reden stuurde men ons een mailtje met een handleiding hoe dit aan te passen.
Onze route ging eerst richting Berlijn en daarna pal oost. Toen wij het bord "Autobahn der Freiheit" enkele malen passeerden vroegen we ons wel af hoe lang deze weg (naar het oosten) al zo heet. In Polen was de weg tot een paar kilometer voor Poznan een prima tolweg.
Even na 15.00 uur waren we op "Camping Hotel Malta" niet ver buiten Poznan.
De toegestuurde handleiding voor de satellietschotel riep nog vragen op. Een toegestuurd mailtje werd per omgaande beantwoord waarna de schotel weer snel de satelliet vond. Lof voor Arob Antennebouw uit Siegerswoude (Friesland) voor de goede service!
Nu nog hopen dat we voor het uploaden van tekst en foto's van onze reis niet alleen werkend, maar ook een keer snel internet treffen.