dinsdag 21 mei 2019, Thuis - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Ria en Bob - WaarBenJij.nu dinsdag 21 mei 2019, Thuis - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Ria en Bob - WaarBenJij.nu

dinsdag 21 mei 2019, Thuis

Blijf op de hoogte en volg Ria en Bob

21 Mei 2019 | Nederland, Purmerend

Vanmorgen liep de temperatuur al snel op naar boven de 20 graden. Na nog wat gesprekjes met mede kampeerders vertrokken we om 10.15 vanuit Walkenried in de Harz richting Osnabrück waar we zouden overnachten.
Al snel sloeg het weer om en begon het te regenen. Na de lunch besloten we daarom door te rijden naar huis.
In de buurt van Osnabrück passeerden we een door een Opel getrokken Fendt caravan. Het zal toch niet zo zijn dat dit de mensen zijn die we in Krakau leerden kennen en in Dresden weer ontmoetten? Even later ontvingen we een sms-je of wij het waren; dat was dus zo. Op een volgende parkeerplaats hebben we een bijzonder plezierig oponthoud van een half uur onder het genot van een kopje thee mèt gehad. Dit ongeplande treffen was bijzonder en erg gezellig Jarich en Djoeke!
Het was allang weer droog; het vervolg van de reis met enkele stops verliep verder voorspoedig, er waren geen files op ons traject.
Even voor 19.00 uur reden we ons pad op en werden we ontvangen door Kiara en de poezen.
Morgen gaan we de boel wel opruimen!

• 22 Mei 2019 - 14:40

Erich En Yvette:

Besten, ave!

een hartelijk welkom thuis! Na deze fantastische reis is het nu heerlijk bijkomen en genieten van alle indrukken en geweldige mensen die jullie ook ongetwijfeld hebben ontmoet.

Mocht er nog extra energie over zijn: geniet van een heerlijk glas wijn, ook op onze gezondheid!!

Dikke knuffels met hartelijke groeten.

Erich en Yvette